OsteoLink is an initiative of the International Osteoporosis Foundation (IOF)

  1. Inlägg: 0
    Gick med: 19/02/11

     

    Aus meiner Sicht die dringendsten Verbesserungsnotwendigkeiten:

    ich vermisse die Möglichkeit, für unsre OSHG Termine einstellen und ändern/ergänzen/streichen zu können. Die Pinnwand ist hierzu nicht geeignet.

    Wenn man die Mitgliederliste alphabethisch sehen will, funktioniert das nicht.

    Wenn man eingeloggt ist und "Meine Videos" anklickt kommt man zu Videos, die andere eingestellt haben.

    Die "Buchhaltung" funktioniert nicht. Z.B. steht da oft, dass jemand keine Forumbeiträge hat, in Wirklichkeit aber schon mehrere geschrieben hat. Oder es steht eine Zahl, die aber nicht mit der tatsächlichen Zahl der Beiträge übereinstimmt. Ich sehe auch nicht den Sinn dieser "Buchhaltung". 

    The most necesary improvements:

    Organizations need a possibility for posting their upcoming events. It should be easy to edit these postings and there should be some control over the formatting. Prensently, I can only put the list of our upcoming events on the "Pinnwand", by logging in as someone else and then posting to the Pinnwand. If there is a change or an event is no longer "upcoming", I have to log in as someone else again, delete the posting and put a new one in. Also, there is no control over the formatting.

    When I want to sort the members alphabetically, there is a link for that, but what comes up is not in alphabetical order.
    When I am logged in and click on "My videos" I get to videos other people have put in.
    The "bookkeeping" doesn't work. For example, I often see beside a person's name that they have not made any contributions to the discussions, whereas in reality they have made several. Or, there is a number but it isn't correct. Also, I don't think we need this kind of information.

     

    Av:Heidi Reber | Inlagt:Aug 13 2011 | Visningar: 4

    Innehållet är redigerat

    |

  2. Inga svar ännu!